Ne SUV. AMG.

Točivý moment 520 až 700 Nm[1]

Zrychlení 4,9 až 3,8 s z 0 na 100 km/h

Výkon 287 až 375 kW[1]

[1] Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: spotřeba paliva kombinovaná: 10.5 - 10.2 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 240 - 232 g/km;

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 12.3 - 12.2 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 280 - 275 g/km;

Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 12.3 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 280 g/km[1]

[1] Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.

Přednosti vozidla

Vytrvalostní silniční jezdec se potkává s extrémním sportovcem.

Nový vůz Mercedes-AMG GLC kupé dává vizuálně, ale i technicky jasně najevo, že patří k rodině Mercedes-AMG. Nové modely Mercedes-AMG GLC kupé se vyznačují agilitou, sportovním charakterem a výjimečnými jízdními výkony.

Mercedes-AMG GLC

Exteriér

Interiér

Interiér

Design exteriéru

AMG Performance na první pohled.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Nový model Mercedes-AMG GLC kupé jasně ukazuje svůj původ v rodině AMG také u exteriéru: počínaje nově navrženou maskou chladiče ve specifickém designu AMG ve tvaru písmene A přes otvory pro přívod vzduchu v předním nárazníku až po difuzor na zádi se dvěma dvojitými chromovanými koncovkami výfuku výfukového systému AMG.

21palcová kovaná kola AMG (53,3 cm), v designu se zkříženými paprsky

21palcová kovaná kola AMG (53,3 cm), v designu se zkříženými paprsky

21palcová kovaná kola AMG (53,3 cm) v designu se zkříženými paprsky jsou lakovaná matnou černou barvou a mají leštěný okraj ráfku. Kromě toho jsou exkluzivně pro nové vozidlo Mercedes-AMG 43 4MATIC GLC kupé k dispozici také 21palcové disky kol AMG z lehké slitiny (53,3 cm) v designu 5 dvojitých paprsků.

Sada AMG Optik

Sada AMG Optik

Sportovní charakter nového modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupé můžete ještě více podtrhnout. Pomocí dalších prvků v lesklé černé barvě ze sady AMG Optik: například přední splitter v lesklé černé barvě v předním nárazníku nebo difuzor na zadním nárazníku s ozdobnou lištou v lesklé černé barvě. V kombinaci s četnými tmavými detaily sady AMG Night tak vzniká působivý a harmonický celek.

Difuzor s dvojitými koncovkami výfuku

Difuzor s dvojitými koncovkami výfuku

Nový vůz Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC kupé je opravdový model AMG do posledního detailu. Charakter AMG je totiž jasně patrný na zádi vybavené difuzorem a kulatými dvojitými koncovkami výfukového systému AMG.

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

Také model Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ zdobí nově koncipovaný kryt chladiče se specifickým designem AMG ve tvaru písmene A. Avšak v mohutnějším a působivějším provedení než u modelů řady 43. Stejně jako 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly a výkonem 350 kW (476 k)[1] a točivým momentem 650 Nm, se kterým lze dosáhnout jízdních výkonů jako na závodním okruhu. Díky nastavitelnému sportovnímu podvozku AMG je vozidlo rovněž optimálně vyladěno na každodenní používání. Jako nejvýkonnější pohon ve své třídě zaujme 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly v modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ svým obdivuhodným výkonem 375 kW (510 k)[1] při maximálním točivém momentu 700 Nm. Tato enormní síla je udržována pod kontrolou pomocí vysoce výkonné brzdové soustavy AMG.

Kryt chladiče ve specifickém designu AMG

Kryt chladiče ve specifickém designu AMG

Podle krytu chladiče ve specifickém designu AMG s vertikálními černými lamelami a ozdobnou lištou v lesklém chromu lze na první pohled poznat, kde má nový model Mercedes-AMG GLC kupé své kořeny. Sportovní geny nového modelu Mercedes-AMG GLC kupé signalizují také rozšířené blatníky AMG a lichoběžníkové koncovky výfuku.

Lichoběžníkové koncovky výfuku

Lichoběžníkové koncovky výfuku

Nový vůz Mercedes-AMG GLC kupé je opravdový model AMG do posledního detailu. Charakter AMG je jasně patrný také podle zádě s lichoběžníkovými koncovkami výfuku a výfukového systému AMG.

21palcové disky kol AMG z lehké slitiny (53,3 cm), vícepaprskové

21palcové disky kol AMG z lehké slitiny (53,3 cm), vícepaprskové

21palcové disky kol AMG z lehké slitiny (53,3 cm) ve vícepaprskovém designu, exkluzivně dostupné pro nový vůz Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a 63 S 4MATIC+ kupé, zanechávají stejně dynamický dojem jako kovaná kola AMG v designu se zkříženými paprsky lakovaná v lesklé černá barvě s leštěným okrajem ráfku.

Design interiéru

Sportovec z vnitřního přesvědčení.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Interiér nového vozu Mercedes-AMG GLC kupé přivítá své cestující sportovními sedadly ve specifickém designu AMG a volantem AMG Performance čalouněným černou kůží nappa. Jakmile se usadíte, můžete se v klidu věnovat multimediálnímu systému MBUX s jeho intuitivní koncepcí ovládání.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

Sedadla AMG Performance

Sedadla AMG Performance

Sedadla AMG Performance byla vyvinuta speciálně pro sportovní typ jízdy: sportovní konstrukce sedadla Vás pevně drží na místě – pro maximální suverenitu během dynamických jízdních manévrů a větší komfort na dlouhých trasách. Jedinečné pojetí sedadla navíc opticky zdůrazňuje specifický sportovní charakter nového vozu Mercedes-AMG GLC kupé.

Nová generace volantů AMG

Nová generace volantů AMG

Volant AMG Performance je kompletně potažen neklouzavým mikrovláknem DINAMICA. Vždy ho tak budete mít pevně v ruce pro přesné sportovní manévry. Sportovní charakter celého kokpitu se projevuje také ve zploštělém tvaru volantu typickém pro modely AMG. Díky ergonomicky umístěným tlačítkům dotykového ovládání lze intuitivně ovládat řadu funkcí, takže se můžete plně soustředit na dění na silnici.

Multimediální systém MBUX

Multimediální systém MBUX

S inovativním systémem Mercedes-Benz User Experience MBUX se z nového Mercedes-AMG GLC kupé stane Váš osobní vůz Mercedes-AMG GLC kupé. Rozšířené funkce systému MBUX se Vám plně přizpůsobí a vytvoří emocionální spojení mezi Vámi a Vaším vozidlem. Stačí říct „Ahoj Mercedesi“ a Váš MBUX pro Vás vytvoří osobní profily nebo Vám nabídne funkce předpovědi – završení digitálního zesíťování představuje vestavěný WiFi hotspot.

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

Takový sportovní vůz, jako je Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ kupé, je třeba mít stále plně pod kontrolou. Speciálně pro tento účel byl vyvinut volant AMG Performance v kůži nappa s kolébkovými přepínači a za příplatek dostupná AMG DRIVE UNIT pro jízdní programy AMG DYNAMIC SELECT. Optimální zábavu a obsluhu nabízí intuitivně ovladatelný multimediální systém MBUX, který je standardně vybaven i funkcí TRACK PACE.

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

Media displej s funkcí RACETIMER

Media displej

Media displej s vysokým rozlišením ve voze Mercedes-AMG GLC kupé reaguje přímo na dotyková zadání a lze ho ovládat stejně jednoduše a intuitivně jako Váš chytrý telefon nebo tablet. Díky brilantní kvalitě obrazu jsou věrně reprodukovány požadované multimediální obsahy. A protože si brilantní kvalita žádá také vhodný design, je velký displej umístěn za celoplošným sklem.

Tlačítka na volantu AMG

Tlačítka na volantu AMG

Jak se pro vozidlo z rodiny AMG sluší a patří, můžete v kokpitu vozu Mercedes-AMG GLC kupé zažít také autentickou atmosféru motoristického sportu: pomocí tlačítek AMG na volantu lze Váš volant nakonfigurovat zcela sportovním způsobem pro rychlé a cílené ovládání funkcí jízdní dynamiky. Mezitím se můžete zcela soustředit na vozovku a vychutnat si bezprostřední radost z jízdy zaměřené na výkon.

Multimediální systém MBUX

Multimediální systém MBUX

Rozšířená realita MBUX pro navigaci propojuje virtuální svět s reálným a integruje grafické navigační a dopravní pokyny do obrazů v reálném čase. Za tím účelem snímá kamera v čelním okně oblast před vozidlem, přenáší ji na media displej a zvýrazňuje doplňková upozornění jako čísla popisná nebo názvy ulic. To Vám usnadňuje orientaci pro rychlé, bezpečné a klidné dosažení cíle.

Výbavy AMG

Vytvořte si svůj vůz Mercedes-AMG GLC.

Sada AMG Night

Sada AMG Night

Se sadou AMG Night jsou vybrané prvky exteriéru provedeny v lesklé černé barvě. To vytváří – v závislosti na požadovaném barevném odstínu – buď nápadné kontrasty, nebo plynulé přechody. Ať už vzrušující akcenty, nebo suverénní rezervovanost: v obou případech projevíte svůj smysl pro individuální pojetí dynamického designu.

Sada AMG Aerodynamic

Sada AMG Aerodynamic

Vytěžte ze svého vozidla maximum: se sadou AMG Aerodynamic ozvláštníte jeho vzhled a navíc vylepšíte jeho jízdní vlastnosti. Přídavný velký přední spoiler a zvětšený zadní difuzor s nástavcem snižují vztlak u přední a zadní části vozu a dodávají mu sportovnější ráz.

Sedadla AMG Performance

Sedadla AMG Performance

Sedadla AMG Performance pro řidiče a spolujezdce přesně vystihují pravou podstatu filosofie AMG: maximální sportovní charakter při sezení a tím maximální suverenita při ovládání. Ideální boční oporu pocítíte výrazně zejména při dynamických jízdních manévrech.

AMG TRACK PACE

AMG TRACK PACE

AMG TRACK PACE promění Vaše vozidlo AMG ve Vašeho virtuálního závodního inženýra. Prostřednictvím časů okruhu, sektoru, zrychlení a také vybraných telemetrických údajů v reálném čase můžete cíleně analyzovat a zlepšovat své řidičské dovednosti.

Výkon

Zde vede každá cesta k maximálnímu výkonu.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

V novém vozidle Mercedes-AMG GLC kupé zažijete jedinečný mix enormní agility a extrémně vysoké vhodnosti pro každodenní použití. Tuto kombinaci umožňuje souhra sportovního podvozku AMG RIDE CONTROL+ a adaptivního systému tlumení ADS PLUS vyladěného specificky na potřeby AMG.

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

3litrový motor V6 se dvěma turbodmychadly

3litrový motor V6 se dvěma turbodmychadly

Nový model Mercedes-AMG GLC kupé čerpá svůj jízdní výkon typický pro AMG ze zdokonaleného 3litrového motoru Mercedes-AMG V6 se dvěma turbodmychadly a pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC zaměřeného na výkon s rozdělením síly specifickým pro AMG.

AMG Performance 4MATIC

AMG Performance 4MATIC

Pohon všech kol AMG Performance 4MATIC zaměřený na výkon se stará o rozdělení výkonu specifické pro AMG, tj. 31 % na přední a 69 % na zadní nápravu. Výsledkem je jízdní výkon typický pro AMG, který se vyznačuje ohromujícím zrychlením, lepší jízdní dynamikou a vysokou příčnou dynamikou.

AMG RIDE CONTROL+

AMG RIDE CONTROL+

Podvozek AMG RIDE CONTROL+ je kombinací výhod několika podvozků v jednom a stará se o silný výkon v každé jízdní situaci. Tento velmi sportovně vyladěný podvozek je díky vícekomorovému vzduchovému odpružení schopen nabídnout velmi široké rozpětí mezi velmi komfortním a silně sportovním vyladěním a přizpůsobí se aktuálnímu zatížení.

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

Jako nejvýkonnější pohon ve své třídě zaujme 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly v modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ svým obdivuhodným výkonem 375 kW (510 k)[1] při maximálním točivém momentu 700 Nm. Tato enormní síla je udržována pod kontrolou pomocí špičkové brzdové soustavy AMG. Se zvýšením výkonu o 25 kW (34 k)[1] a točivého momentu o 50 Nm oproti modelu Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ nabízí model S v oblasti výkonu a zrychlení obdivuhodné parametry. Devítistupňová sportovní převodovka AMG SPEEDSHIFT MCT, sportovní podvozek AMG RIDE CONTROL+ a elektronicky řízený samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG fungují v dokonalé souhře. Pomocí spínače AMG DYNAMIC SELECT a pěti specifických jízdních programů AMG lze zážitek z jízdy přizpůsobit individuálním požadavkům. Novinkou je přitom jízdní program „Kluzko“.

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ a Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

4litrový motor V8 se dvěma turbodmychadly

4litrový motor V8 se dvěma turbodmychadly

Se 4litrovým motorem AMG V8 se dvěma turbodmychadly, výkonem 350 kW (476 k)[1] a maximálním točivým momentem 650 Nm dosahuje nový model Mercedes-AMG GLC kupé bez námahy jízdních výkonů vhodných pro závodní trati. Přitom zůstává přirozeně zachována každodenní praktičnost, neboť sportovní podvozek AMG je možné individuálně nastavit podle různých jízdních situací.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

S převodovkou AMG SPEEDSHIFT MCT 9G si přijdou na své fanoušci motoristického sportu, neboť se svou sportovně rychlou změnou převodového stupně a sotva postřehnutelným řazením přizpůsobeným jízdnímu programu podporuje velmi dynamický způsob jízdy. Díky jejím devíti převodovým stupňům se motor vozidla Mercedes-AMG GLC kupé téměř vždy pohybuje v optimálním rozsahu otáček a nabízí vynikající kombinaci účinnosti, dynamiky a bezpečnosti.

Vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG

Vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG

Vysoce výkonná kompozitní brzdová soustava perfektně ladí s výkonem pohonu modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+. Nabízí jemně dávkovatelné zpomalení a současně je odolná vůči vysokému namáhání. Brzdové kotouče mají velké rozměry a jsou vybaveny vnitřním chlazením a perforací – tím je zaručena nižší hmotnost, a tudíž ještě větší agilita. Výkonost Vaší brzdové soustavy navíc opticky podtrhují červeně lakované třmeny kotoučové brzdy s nápisem „AMG“.

Porovnání motorů

Srdcem pohonu AMG je motor.

Porovnání motorů

Aktuální nabídky.

Mercedes-AMG GLC kupé

Od 1 793 220 Kč vč. DPH.


Nabídka leasingu

Mercedes-AMG GLC kupé

Leasingová splátka

od 21 583 Kč měsíčně bez DPH.

Mercedes-AMG GLC kupé

Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC: spotřeba paliva kombinovaná: 10.5 - 10.2 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 240 - 232 g/km;

Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 12.3 - 12.1 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 280 - 275 g/km;

Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 12.3 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 280 g/km[1]

[1] Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.