Nový model Mercedes-Maybach GLS.
-
Při vstupu na akci Dny Mercedes-AMG musíte splňovat hygienické podmínky dané aktuálně platným mimořádným a ochranným opatřením ke covid-19 vydané Ministerstvem zdravotnictví.
- Doložit negativní RT-PCR test starý nejvýše 7 dní.
- Doložit negativní RAT ANTIGENNÍ TEST starý nejvýše 72 hodin.
- Absolvovat SAMOTEST NA MÍSTĚ a prokázat se negativním výsledkem. (samotesty neprodáváme)
- Prokázat potvrzením poskytovatele zdravotních služeb podstoupení RAT antigenního testu za dozoru zdravotnického pracovníka prostřednictvím on-line služby s negativním výsledkem nejvýše 24 hodin před konáním akce.
- Doložit prodělání laboratorně potvrzeného onemocnění covidem-19 v době ne delší než 180 dnů přede dnem konání akce.
- Aplikaci očkování proti covidu-19, přičemž od poslední dávky vakcíny (druhé u dvoudávkových vakcín, první u jednodávkových vakcín) musí uplynout nejméně 14 dní.
Děkujeme za pochopení.
Tým Mercedes-Benz CENTRUM Moravia Sever
-
Informace o zpracování osobních údajů dle čl. 13 nařízení GDPR
- Identifikace správce a kontaktní údaje. Správcem údajů je společnost CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o., IČ: 25377507, se sídlem Rudná 30/3, Vítkovice, 703 00 Ostrava, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, sp.zn. C 16612 (dále jen „Správce“). Kontaktní údaje Správce: tel.: 596761107, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
- Zpracovávané osobní údaje. Správci jsou nebo mohou být subjektem údajů poskytovány následující osobní údaje subjektu údajů (zákazníka): a) identifikační a adresní údaje (jméno, příjmení, titul, datum narození, rodné číslo, údaje o dokladu totožnosti, adresa trvalého či přechodného bydliště, kontaktní adresa, IČ, DIČ, sídlo podnikání); b) kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mailová adresa); c) další osobní údaje spojené se smluvním vztahem (číslo bankovního účtu, státní poznávací značka vozidla, identifikační číslo vozidla, číslo motoru, prodejní označení vozidla, stav najetých kilometrů na vozidle); d) geolokační údaje o vozidle (získané v souvislosti s nájmem vozidla); e) běžný podpis; f) fotografie a obrazový záznam subjektu údajů; g) historie zakázek, historie přijatých a dodaných služeb/zboží a historie dalších údajů bezprostředně souvisejících s právním vztahem, historie vystavených daňových dokladů, platební historie, záznamy vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů.
- Účely zpracování. Osobní údaje budou manuálně a prostřednictvím informačních systémů zpracovávány za níže uvedeným účelem a po níže uvedenou dobu: (i) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až c) za účelem uzavření a plnění smlouvy, tj. pro účely koupě a prodeje vozidla a náhradích dílů, provádění servisních prací a oprav na vozidle, nájmu vozidla, a dále v případě údajů o dokladu totožnosti v rámci nájemního vztahu též za účelem ochrany práv a majetku Správce, a to vše po dobu trvání smlouvy a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu a v případě údajů o dokladu totožnosti po dobu 2 let od ukončení smluvního vztahu; (ii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) - jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého či přechodného bydliště, IČ, DIČ, sídlo podnikání, písm. g) – s výjimkou historie zakázek a záznamů vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů za účelem plnění povinností Správce vyplývajících ze zákona (zejm. daňové, evidenční účely), a to po dobu trvání smlouvy a dále po takovou dobu od ukončení smluvního vztahu se Správcem, která je vyžadována právními předpisy; (iii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až c) (s výjimkou údajů o dokladu totožnosti), f) v případě kamerového záznamu prodejních prostor Správce, písm. g) za účelem ochrany právních nároků Správce a subjektu údajů, zvýšení ochrany práv Správce a subjektu údajů, a to např. v případě sporu se zákazníkem, uplatňování nároků z titulu záruky, náhrady škody apod., a to vše po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (iv) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) až b) dále za účelem poskytování obchodních nabídek a obchodních sdělení souvisejících s uzavřenou smlouvou (přímý marketing), šířených elektronickými, listinnými i hlasovými prostředky, zasílání informačních zpráv souvisejících s plněním smlouvy, zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů), kontaktování za účelem přání k Vánocům, Velikonocům nebo jiným svátkům, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (v) osobní údaje označené v bodě 2. písm. d) za účelem ochrany právních zájmů a majetku Správce v případě nájemního vztahu se Správcem (zapůjčení vozidla), a to po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem; (vi) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) (kromě údajů o dokladu totožnosti a rodného čísla), b) za účelem kontaktování subjektu údajů za účelem hodnocení spokojenosti zákazníků, včetně následného zpracování výsledků tohoto hodnocení, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (vii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. e) za účelem uzavření a plnění smlouvy, a to vše po dobu trvání smluvního vztahu se Správcem a dále po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu se Správcem; (viii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. f) za účelem zkvalitnění poskytovaných služeb, prezentace Správce, reklamních účelů – tyto osobní údaje mohou být ukládány na webových stránkách Správce, jeho profilech na sociálních sítích Správce.
- Právní základ pro zpracování. (i) Zpracování osobních údajů označených v bodě 2. písm. a) až c) a e) je nezbytné pro plnění smlouvy, bez jejich poskytnutí a zpracování nelze smlouvu uzavřít a plnit, tedy právním titulem je plnění smlouvy; (ii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého či přechodného bydliště, IČ, DIČ, sídlo podnikání g) – s výjimkou historie zakázek a záznamů vzájemné komunikace Správce a subjektu údajů jsou zpracovávány z právního titulu plnění právních povinností Správce; (iii) osobní údaje označené v bodě 2. písm. d) v případě údajů o vozidle ve vlastnictví Správce v rámci nájemního vztahu jsou tyto osobní údaje zpracovávány na základě oprávněného zájmu Správce. Tento oprávněný zájem Správce spočívá v ochraně právních nároků Správce, zvýšení ochrany práv a majetku Správce; (iv) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a) a b) jsou dále též zpracovávány na základě oprávněného zájmu Správce, přičemž tento oprávněný zájem spočívá v přímém marketingu a komerčních zájmech Správce (zasílání obchodních sdělení, obchodních nabídek služeb a produktů Správce, souvisejících s uzavřenou Smlouvou); (v) osobní údaje označené v bodě 2. písm. a), b), f) jsou zpracovávány dále též na základě uděleného souhlasu subjektu údajů (pokud byl souhlas udělen), pokud jsou údaje dle bodu 2. písm. a), b) zpracovávány za účelem uvedeným v bodě 3. odst. (iv).
- Práva subjektu údajů. Subjekt údajů má právo po správci údajů vyžadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání. Subjekt údajů má rovněž právo žádat omezení zpracování svých osobních údajů, využít své právo na přenositelnost údajů a právo podat stížnost týkající se zpracovávání osobních údajů, a to k dozorovému úřadu. U osobních údajů, jejichž zpracování je založeno na právním základě souhlasu dle čl. 6 odst. 1 písm. a) nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (nařízení GDPR), má subjekt údajů právo odvolat kdykoli souhlas. Správce dále výslovně upozorňuje subjekt údajů na to, že subjekt údajů má právo vůči Správci vznést námitku proti zpracování osobních údajů, založenému na základě oprávněného zájmu Správce (tyto osobní údaje viz bod 4.).
- Příjemci osobních údajů. Správce údajů může jakékoliv osobní údaje subjektu (avšak jen v nezbytném rozsahu) předat jiným osobám – zpracovatelům, které mohou se správcem údajů spolupracovat na plnění smlouvy v případě, že správce údajů tyto jednotlivé kroky nezajišťuje sám, nebo mohou zajišťovat úkony v souvislosti s fungováním správce (jedná se zejména obchodní zástupci za účelem zajištění platného uzavírání smluv, externí účetní a auditorské společnosti, advokátní kancelář, pojišťovny, stanice technické kontroly, bezpečnostní agentura, správce IT, orgány veřejné správy na základě zákona, aj. Dále mohou být jakékoliv osobní údaje subjektu (avšak jen v nezbytném rozsahu) předány společnosti Mercedes-Benz Cars Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Vans Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Trucks Česká republika s.r.o., Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o., Daimler AG ve Spolkové republice Německo, FCA Central and Eastern Europe Kft. v Maďarsku.
- Ostatní informace. Požadavek na zpracování veškerých osobních údajů poskytovaných Správci je požadavkem smluvním, nikoliv zákonným. Poskytnutí osobních údajů tudíž není povinné. Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. a) až c), e) a g) jsou osobními údaji, bez nichž nelze řádně poskytovat služby či produkty dodávané Správcem dle smlouvy, tedy bez nich nelze smlouvu uzavřít či plnit smlouvu či povinnosti dané pro Správce ze zákona. Neposkytnutí těchto osobních údajů by mělo za následek nemožnost poskytnutí služby či produktu dodávaných Správcem, a tedy i nemožnost uzavřít smlouvu. Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. a) - údaje o dokladu totožnosti a d) jsou osobními údaji, jejichž poskytnutím je zajištěna ochrana práv a majetku Správce a jeho právních nároků. Neposkytnutí těchto osobních údajů by mělo za následek zvýšení právní nejistoty stran a možnost odmítnout na straně Správce uzavřít smluvní vztah (zapůjčit vozidlo). Osobní údaje uvedené v bodě 2. písm. f) jsou osobními údaji zpracovávanými jednak na přání zákazníka popř. za reklamními a prezentačními účely Správce. Neposkytnutím těchto osobních údajů zákazníkovi nebude možné poskytnout požadovanou fotografii, v případě reklamních a prezentačních účelů nebude mít pro zákazníka neposkytnutí těchto osobních údajů žádný vliv – tyto nebudou použity pro dané účely Správce.
-
Vždy optimálně připraveni
S aplikací Mercedes me Service se Váš chytrý telefon promění ve Vašeho digitálního asistenta v otázkách servisu.
Přehled všech funkcí
Aby byl Váš vůz Mercedes-Benz vždy ve špičkové formě, aplikace Mercedes me Service Vás upozorní na blížící se termín návštěvy servisu [1][2]. Rezervace termínu probíhá rovněž snadno a rychle: zarezervujte si v aplikaci svůj příští termín u Vašeho preferovaného servisního partnera Mercedes-Benz.
[1] Pro využívání služeb je nutné osobní Mercedes me ID a odsouhlasení uživatelských podmínek služeb Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. Po uplynutí prvotní doby platnosti lze služby za poplatek prodloužit, pokud jsou poté tyto služby pro příslušné vozidlo ještě nabízeny. První aktivace služeb je možná do jednoho roku od první registrace nebo zprovoznění zákazníkem – v závislosti na tom, co nastane dříve.
[2] U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Tím jsou dotčeny zejména služby Mercedes me connect včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.
Více informací o aplikaci Mercedes me Service
-
Budoucnost patří elektrickému pohonu.
Jsme certifikovaný prodejce EQ, máme 6 nabíjecích bodů a z toho je jedna veřejná nabíjecí stanice o výkonu 50 kWh.
Možnosti nabíjení
Nabijte EQC tak snadno jako Váš chytrý telefon.
Napájecí zařízení je optimálně přizpůsobeno Vašim individuálním požadavkům. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma na wallboxu? Cestou na veřejných nabíjecích stanicích? Z běžné zásuvky schválené elektrikářem? To všechno je možné pro maximální komfort nabíjení.
Nabíjení doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz.
Nabíjejte EQC, zatímco pohodlně odpočíváte doma na pohovce – to je možné s wallboxem Mercedes-Benz určeným pro domácí použití. Díky nabíjecímu výkonu 7,4 kW můžete EQC nabít až třikrát rychleji než v běžné zásuvce.
Nabíjení cestou na stále rostoucím počtu veřejných nabíjecích stanic.
Ať už se na cestách nacházíte kdekoliv: model EQC můžete nabít na bezpočtu veřejných AC nebo DC nabíjecích stanic. Když nakupujete, pracujete nebo sedíte v restauraci, můžete například pomocí standardně dodávaného nabíjecího kabelu s nabíjecím výkonem 7,4 kW nabíjet svůj vůz na veřejné AC nabíjecí stanici. Aktivace a platba probíhá zcela jednoduše přes aplikaci Mercedes me Charge*.
Po jednorázovém přihlášení: nabíjejte kdekoliv. S Mercedes me Charge.
S aplikací Mercedes me Charge* získáte přístup k velkému počtu veřejných nabíjecích stanic po celé Evropě, které se nacházejí např. ve městě, u nákupních středisek, hotelů nebo na odpočívadlech. V aplikaci Mercedes me můžete mimo jiné načíst přesnou polohu, aktuální dostupnost a cenu u vybrané nabíjecí stanice. Tyto údaje se také předávají do navigačního systému nainstalovaného ve vozidle, který může náležitě upravovat navádění po trase. Na nabíjecím stojanu proběhne autorizace přes zobrazení na media displeji, aplikaci Mercedes me nebo přes nabíjecí kartu Mercedes me Charge. Vše ostatní automaticky vyřídí aplikace Mercedes me Charge. Jedna smlouva, jedno vyúčtování za daný region zemí.
Zachování mobility na dlouhých trasách. Přístup k síti rychlonabíjecích stanic IONITY.
Pro pohodové jízdy na dlouhé vzdálenosti můžete EQC nabít také na všech kompatibilních rychlonabíjecích stanicích. Prostřednictvím aplikace Mercedes me Charge získáte navíc zvýhodněný přístup do sítě rychlonabíjecích stanic společnosti IONITY*, která staví rychlonabíjecí DC stanice (stejnosměrný proud) podél všech nejdůležitějších evropských dopravních tepen.
U nabíjecích stanic High-Power se zkrátí průměrná doba stání na dobu jedné přestávky na kávu. Sít IONITY vychází z evropského standardu nabíjení Combined Charging System (CCS).
* Pro používání služby Mercedes me Charge včetně sítě IONITY je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Kromě toho je zapotřebí další registrace na platformě Mercedes me Charge User Portal a zadání informací k platbám a příslušné vozidlo musí být propojeno s uživatelským účtem. Momentálně není v Německu zajištěno plošné pokrytí prostřednictvím kalibrovaných nabíjecích stanic a systémů pro vyúčtování. To může v ojedinělých případech vést mj. k odchylkám u hodnot nabíjení a vyúčtování ze strany poskytovatele mobilní sítě. S případnými dotazy se obraťte na společnost Digital Charging Solutions GmbH.
-
Váš vůz Mercedes-Benz vyžaduje pozornost a péči.
Přes nový rezervační systém se objednáte do Vašeho preferovaného servisu během 5 kroků.
Objednání nikdy nebylo jednodušší a hlavně pohodlnější!
*Zákazník si v rezervačním systému objednává čas přijímacího technika, nikoli čas provedení servisu vozidla samotného.
Podkategorie
Pracovní příležitosti
CENTRUM Moravia Sever
jediný autorizovaný prodejce a opravce v Moravskoslezském kraji, hledá zaměstnance na pozice