-
Dovolte nám na těchto stánkách představit naši usilovnou práci, na jejíž výsledek jsme opravdu pyšní.
V roce 2015 realizovala naše společnost prodej 530 vozidel, což představuje 15% meziroční nárůst. Za tímto výsledkem je mnoho péče o stávající a nové klienty, kteří vyměnili svůj vozový park za vozidla Mercedes-Benz z našeho zastoupení.
Totální vrchol naší nabídky - Mercedes-AMG S 65 kabriolet.
Toto je jedno z prvních předaných vozidel na světě - již tedy dělá radost jednomu z našich klíčových klientů.
Třetí nové SLC 300
LR Health & Beauty Systems, s.r.o.
Více o LR Health & Beauty Systems, s.r.o. a Mercedes-Benz »
RSBP spol. s r.o.
S 500 4MATIC Designo - exteriér a interiér
Mercedes-Maybach S 500 4MATIC a V 250d AVANGARDE Long našeho flotilového klienta
Mercedes-Maybach S 500 4MATIC
G 500 4X4 na 2
Také český IRONMAN a profesionální kondiční trenér propadl kouzlu B 180d
Tento Youngtimer jsme uměli sehnat našemu klientovi. SL 500 r.v. 1991, najeto 43 tkm, naprosto pravidelný servis MB
První majitel v roce 1996 E 280. V roce 2016 GLE 400 4M. Děkujeme.
-
CENTRUM Moravia Sever je vítězem soutěže Evropská prodejna roku 2008 a držitelem certifikátu ISO 9001:2008.
V souladu se změnami, např. se vstupem České republiky do Evropské unie, se vedení firmy CENTRUM Moravia Sever spol. s r.o. rozhodlo, že by chtělo plnit vysoké nároky kladené na firmu. Vybudovat takový systém, který by splňoval nejenom podmínky standardů značek Mercedes-Benz, ale také mezinárodně uznávané normy ISO 9001:2008.
Tímto dokumentem stanovuje firma CENTRUM Moravia Sever, spol s r.o. základní kámen při budování a udržování systému managementu kvality, tj. politiku a cíle kvality. Politika kvality je souhrn nástrojů, metod, záměrů a cílů ovlivňující kvalitu námi poskytovaných služeb.
Ředitel společnosti spolu s manažerem kvality definovali politiku kvality firmy CENTRUM Moravia Sever, spol. s r.o. v následujících bodech:
- Vysoká profesionalita, seriózní jednání a úcta k zákazníkovi a ke všem zainteresovaným stranám je základem úspěchu.
- Základem pro dlouhodobé obchodní partnerství je dobrá péče a vzájemná komunikace mezi firmou a zákazníkem, dodavateli apod.
- Posláním firmy je plnění všech i těch přímo nevyřčených přání zákazníka, založené na pravidelném hodnocení spokojenosti zákazníka.
- Realizuje systém preventivních opatření k zamezení možnosti vzniku neshod. V budovaném systému se nesnaží pouze o minimalizování neshod všeho druhu, ale o předcházení těmto problémům.
- Základem pro dobré vztahy ve firmě je výborná spolupráce a vnitřní komunikace všech zaměstnanců na všech úrovních firmy.
- Firemní politikou ve vztahu k zaměstnancům je zajistit jim takový systém, který garantuje neustálé sebezdokonalování na všech úrovních a ve všech profesích.
- Základní strategií firmy je trvalé zlepšování, díky kterému chceme být stále minimálně krok před svou konkurencí. Monitoruje a sledujeme výsledky své práce, učí se z vlastních zkušeností apod.
- Drží krok s vývojovými trendy a používá nejmodernější technologie.
- Politikou kvality autorizovaného metrologického střediska (dále AMS) je budování a rozvoj systému řízení kvality činností ve shodě s právními a technickými předpisy této oblasti, což je předpoklad pro získání a udržení autorizace pro výkon úředního ověřování stanovených měřidel - tachografů.
- Vedení firmy zajišťuje činnosti oddělení a střediska AMS rozvojem kvalifikace a informovanosti personálu i údržbou, rozvojem a obnovou technického vybavení, jakož v případě AMS i spoluprací s autorizovanými zástupci výrobců tachografů a orgány státní metrologie.
Richard Kováč
jednatel společnostiVladimíra Kováčová
manager kvality
Podkategorie
Pracovní příležitosti
CENTRUM Moravia Sever
jediný autorizovaný prodejce a opravce v Moravskoslezském kraji, hledá zaměstnance na pozice